Golf 8 Life 1.5 eTSI DSG

110kW/150KS
895844

Prodajna cijena                50.952 KM ✅

 

Dodatna oprema

  • Zatamnjena stakla pozadi
  • Automatska kontrola dugih svjetala Light Assist
  • Sportsko komforna prednja sjedala u mikroflis izvedbi "artVelours"
  • Boja: Kings Red Metallic 
  • Lounge paket:
    • Air Care Climatronic 3-zonski klima uređaj sa naprednom filtracijom zraka i kontrolama klime straga
    • 30-tonsko ambijentalno osvjetljenje
    • Senzor za kišu i automatski zatamnjivo unutrašnje ogledalo

Serijska oprema Life

Elektronska kontrola stabilnosti i elektromehanički pojačivač kočenja
Osvjetljenje okoline sa svjetlom dobrodošlice
Elektromehanički servo upravljač prilagodljiv ovisno o brzini
Sigurnosni trokut
Elektronska blokada diferencijala XDS
ISOFIX priprema za 2 dječija sjedala na zadnjoj klupi i na sjedalu suvozača (i-Size kompatibilna)
Oba prednja sjedala podesiva po visini
Asimetrično preklopiv naslon stražnje klupe, sa središnjim naslonom za ruke
Laminirano sigurnosno staklo prednjeg vejtrobrana, zvučna i toplotna izolacija
Keyless Start bez Safelock funkcije
Termoizolaciona bočna stakla i pozadi
Zračni jastuk za vozača i suvozača sa opcijom deaktivacije na suvozačevoj strani
Sistem vazdušnih zavjesa za putnike naprijed i pozadi uklj. bočne zračne jastuke sprijeda
Dekor umetci "Nature Cross Brushed" za armaturnu ploču i obloge prednjih vrata
Osvijetljena ogledala u prednjim štitnicima za sunca
Prednji središnji naslon za ruku, podesiv po visini i uzdužno
Vanjska ogledala sa memorijskom funkcijom, elektro podesiva i grijana
Elektronska blokada pokretanja motora
12-V utičnica u prtljažniku
Digital Cockpit Pro, višebojni prikaz i izbor različitih info profila
Sistem upozorenja kod pada pritiska u gumama
Start-stop sistem sa generativnim kočenjem
Lumbalna podrška sprijeda
Park Distance Control -senzori za parkiranje sprijeda i straga
LED prednja svjetla
6 + 1 zvučnika
2 LED svjetla za čitanje sprijeda i 2 straga
Tempomat za regulaciju brzine uklj. i graničnik brzine
Stražnje svjetlo za maglu
LED zadnja svjetla
Svjetlo za autocestu
Automatska kontrola svjetala sa LED odvojenim dnevnim svjetlom i osvjetljenjem za ulaz i izlaz
App-Connect
Bluetooth interfejs za mobilni telefon sa funkcijom induktivnog punjenja (qi standard)
4 alu točka "Norfolk" 7J x 16" sa gumama 205/55 R16
Produžena tvornička garancija, period trajanja: ukupno 4 godine, max. 120000 kilometara
Online servisi, sa OCU jedinicom
Sistem upozorenja vozača
Radio "Composition"
Air Care Climatronic klima uređaj sa naprednom filtracijom zraka
Štof sjedala "Maze"
eCall sistem za hitne slučajeve(sistem ne funkcioniše u BiH)
Sistem podrške kod zadržavanja vozila u traci Lane Assist
Umanjeni rezervni točak, komplet alata i dizalica
Multifunkcionalni upravljač presvučen kožom
Komforna prednja sjedala
Hrom paket interijera (elementi na prekidačima el. Podešavanja retrovizora i stakala, obloge na otvorima ventilacije)
Ambijentalno osvjetljenje u 10 boja
Digitalni radio prijem DAB+
2 USB-C porta sprijeda, 2 USB-C utičnice za punjenje na središnjoj konzoli straga
Osvijetljene kvake na vratima
Elektromehanička parkirna kočnica sa funkcijom automatskog zadržavanja Auto Hold
Proširene mjere zaštite pješaka
Priprema za "We Connect" i "We Connect Plus"

Motor 110kW/150KS
Mjenjač DSG 7 brzina
Max brzina 224 km/h
Potrošnja kombinovano 4,7 lit/100km
Dimenzije DxŠxV 4284x1789x1491
Zapremina prtljažnika 380 lit

Sustav je unaprijeđen kombinovanjem sa takozvanom “blagom” ili “lakom” hibridnom tehnologijom (mild-hybrid) sa 48-voltnim starter-generatorom i dodatnim 48-voltnim akumulatorom, a ova verzija motora dobila je oznaku eTSI. Tehnologija omogućava da se tokom vožnje automatski isključi benzinski TSI motor, kada kompjuter procjeni da njegov rad nije neophodan za kretanje. 

Novi sustav od 48 V pomaže uštedjeti gorivo. Zapravo se potrošnja smanjuje do 0,4 l / 100 km. Tehnologija od 48 V omogućuje prijenos većih razina električne energije s relativno malim presjecima vodiča i kompaktnom baterijom, a time i s malom dodatnom težinom. To dovodi do povratka znatno više energije tijekom kočenja i usporavanja. Energija pohranjena u litij-ionskoj bateriji od 48 V napaja električni sustav vozila od 12 V i pokreće starter-alternator na remenski pogon od 48 V. Ovaj pokretač-alternator s pogonom na remen preuzima ulogu alternatora i startera, istodobno radeći kao mali, lagani elektromotor koji trenutno pojačava pogonski moment pri kretanju. Izlaz generatora prenosi remenski pogon. Također pokreće motor s unutrašnjim izgaranjem - koji je isključen što je više moguće dok se vozilo kreće - na jedva zamjetljiv način. U ovom slučaju, 48 V baterija opskrbljuje energijom sve važne sustave Golfa eTSI. Sveukupno, 48 V blagi hibridni pogon kombinira nisku potrošnju i vrijednosti emisije s izvrsnim performansama kretanja kojima se sustavi bez električnog pojačanja teško mogu mjeriti na ovaj način.

Tokom ove test vožnje automobil je prevalio 33 km, a ukupno se kretao bez pomoći TSI motora 9 minuta i 45 sekundi, ili skoro četvrtinu vremena.

Treba napomenuti da VW nudi Golf eTSI isključivo u verziji sa automatizovanim DSG mjenjačem sa duplim kvačilom, a oni koji bi i dalje da koriste manuelni mjenjač za promjenu stepena prijenosa, moraće da se zadovolje sa običnim TSI modelima, bez opcije isključenja motora u vožnji, osim klasičnog stop-start sistema koji to čini prilikom zaustavljanja vozila na semaforu.