NIPEX Novosti

Tražite li automobil iz snova? Onda ste kod nas na pravom mjestu. Osigurajte si novo vozilo koje je odmah dostupno ili konfigurirajte svoj željeni model prema svojim željama.

  1. Novosti
  2. Međunarodni žiri proglasio inovativni Volkswagenov motor 1.0 TSI za Međunarodni motor godine 2018 u svojoj klasi
06.06.2018
NOVOSTI IZ VOLKSWAGEN-A

Međunarodni žiri proglasio inovativni Volkswagenov motor 1.0 TSI za Međunarodni motor godine 2018 u svojoj klasi

Inovativni Volkswagenov motor 1.0 TSI, koji pokreće novi Up! GTI, proglašen je za “International Engine of the Year 2018” (Međunarodni motor godine 2018) u svojoj klasi.Ovaj održivi, ali snažni trocilindarski turbopunjeni motor, uspio je osvojiti jedan od najprestižnijih trofeja u svijetu proizvodnje motora. Nagradu je dodijelio međunarodni žiri sastavljen od stručnih novinara.Za ovogodišnje izdanje izbora motora godine, stručnjaci su pregledali motore u 12 kategorija, pri čemu je 1.0 TSI odnio pobijedu, sa 139 poena, u klasi motora radne zapremine do 1 litar.

Engine of The Year 2018

Taj motor je lagan, kompaktan i na visokom tehničkom nivou, i prvi je u svojoj klasi sa četverostrukim katalizatorom. Također, ovaj motor dolazi i sa filterom čestica, te zadovoljava norme Euro 6d-Temp.

Za snabdijevanje zrakom, ovaj motor koristi turbopunjač sa električno pokretanom turbinom, sa integrisanim ulaznim kolektorom i intercoolerom. Mješavina goriva se pod pritiskom od 350 bara ubrizgava direktno u komoru za sagorijevanje (cilindar), pa motor razvija 115 KS od 5.000 do 5.500 obr/min i ima maksimalni obrtni moment od 200 Nm dostupan od 2.000 do 3.500 obr/min.

Jedan od ključnih ciljeva prilikom konstruisanja ovog motora bilo je osiguranje najnižih emisija polutanata. To je postignuto zahvaljujući inovacijama unutar motora, kao što je nova piezoelektrična brizgaljka sa 5 rupa, visok pritisak ubrizgavanja (350 b), novorazvijeni (električno pokretani) turbopunjač, novi klipovi i inovativni sistem posttretmana izduvnih gasova.

Posttretman izduvnih gasova odvija se preko četverostrukog katalizatora sa integrisanim filterom za čestice OPF (petrol particle filter), koji smanjuje emisiju čestica za 95%, drugi trostruki katalizator garantuje da prag emisija ne pređe zadane norme, čak ni kada je motor pod velikim opterećenjem.

Standard EU 6AG (Euro 6d-Temp) uključuje mjerenje potrošnje goriva prema novoj WLTP proceduri i RDE (Real Driving Emissions) testu. Mjerenja se obavljaju na dinamometru i u relanim cestovnim uslovima.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                             ProAuto

Prijava Na newsletter

Sa našim newsletterom redovito ćete primati informacije o nama ka i izbor ekskluzivne ponude vozila!

Uneseni podaci nisu važeći. Molimo pokušajte ponovo.

Molimo odaberite oslovljavanje

Nažalost, došlo je do problema sa registracijom biltena. Pokušajte ponovo kasnije.

checkbox_default

Zahvaljujemo!

Upravo ste se registrovali za naš bilten.

Odmah ćete dobiti e-mail sa linkom za potvrdu. Potvrdite ovaj link da biste završili registraciju