NOVOSTI IZ VOLKSWAGEN-A
06.06.2018

Međunarodni žiri proglasio inovativni Volkswagenov motor 1.0 TSI za Međunarodni motor godine 2018 u svojoj klasi

Inovativni Volkswagenov motor 1.0 TSI, koji pokreće novi Up! GTI, proglašen je za “International Engine of the Year 2018” (Međunarodni motor godine 2018) u svojoj klasi.Ovaj održivi, ali snažni trocilindarski turbopunjeni motor, uspio je osvojiti jedan od najprestižnijih trofeja u svijetu proizvodnje motora. Nagradu je dodijelio međunarodni žiri sastavljen od stručnih novinara.Za ovogodišnje izdanje izbora motora godine, stručnjaci su pregledali motore u 12 kategorija, pri čemu je 1.0 TSI odnio pobijedu, sa 139 poena, u klasi motora radne zapremine do 1 litar.
Engine of The Year 2018

Taj motor je lagan, kompaktan i na visokom tehničkom nivou, i prvi je u svojoj klasi sa četverostrukim katalizatorom. Također, ovaj motor dolazi i sa filterom čestica, te zadovoljava norme Euro 6d-Temp.

Za snabdijevanje zrakom, ovaj motor koristi turbopunjač sa električno pokretanom turbinom, sa integrisanim ulaznim kolektorom i intercoolerom. Mješavina goriva se pod pritiskom od 350 bara ubrizgava direktno u komoru za sagorijevanje (cilindar), pa motor razvija 115 KS od 5.000 do 5.500 obr/min i ima maksimalni obrtni moment od 200 Nm dostupan od 2.000 do 3.500 obr/min.

Jedan od ključnih ciljeva prilikom konstruisanja ovog motora bilo je osiguranje najnižih emisija polutanata. To je postignuto zahvaljujući inovacijama unutar motora, kao što je nova piezoelektrična brizgaljka sa 5 rupa, visok pritisak ubrizgavanja (350 b), novorazvijeni (električno pokretani) turbopunjač, novi klipovi i inovativni sistem posttretmana izduvnih gasova.

Posttretman izduvnih gasova odvija se preko četverostrukog katalizatora sa integrisanim filterom za čestice OPF (petrol particle filter), koji smanjuje emisiju čestica za 95%, drugi trostruki katalizator garantuje da prag emisija ne pređe zadane norme, čak ni kada je motor pod velikim opterećenjem.

Standard EU 6AG (Euro 6d-Temp) uključuje mjerenje potrošnje goriva prema novoj WLTP proceduri i RDE (Real Driving Emissions) testu. Mjerenja se obavljaju na dinamometru i u relanim cestovnim uslovima.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                             ProAuto