NOVOSTI IZ VOLKSWAGEN-A
04.07.2018

Ove jeseni stiže Volkswagenov najmanji crossover – T-Cross

Nakon završenih testiranja i odgovarajućih podešavanja, sa novim objavljenim teaserom, iz Wolfsburga se najavljuje da se bliži trenutak svjetskog predstavljanja najmanjeg Volkswagenovog crossovera. Nazvan T-Cross, poput imenjaka koji je prikazan kao koncept još 2016. godine, ovaj model će biti uskoro spreman za proizvodnju, a biće potpuno predstavljen ove jeseni. Informacije stižu na kapaljku, a za sada je objavljen službeni crtež koji prikazuje stražnji kraj CUV-a, zajedno s videom, na kojem se mogu prepoznati pojedini detalji sa Seata Arone.
T-CROSS

Postavljen na istoj platformi MQB A0 kao Seatov subkompaktni crossover, novi T-Cross biće dugačak 4.107 milimetara, a pozicioniran je ispod T-Roca. Uprkos svojoj maloj veličini, VW obećava da će kabina ponuditi “iznenađujuću prostranost”, a putnici na stražnjoj klupi moći će uživati u dodatnom prostoru za koljena zahvaljujući kliznoj klupi, kojom se može povećati zapremina prtljažnog prostora, u zavisnosti od potreba.

Još jedno obećanje stiže iz Volkswagena – T-Cross će biti jedan od najsigurnijih modela u svojoj klasi, zahvaljujući brojnim sigurnosnim sistemima koji su serijski dostupni, kao što su Front Assist i Lane Assist.

Što se tiče stajlinga, prednji kraj ne iznenađuje, jer slijedi istu temu koja je prvi put viđena na Arteonu, a zatim i na luksuznom SUV-u Touarega, gdje se ističe široka rešetka sa kojom su skladno ukomponovana prednja svjetla. Stražnji dio T-Crossa biće zanimljiviji, jer nisu se, zbog kamuflaže na špijunskim slikama, mogla uočiti stražnja svjetla koja se protežu čitavom širinom stražnjeg dijela.

Debi ove jeseni ne znači nužno da će T-Cross biti predstavljen u oktobru na Sajmu automobila u Parizu, s obzirom na to da je Volkswagen najavio ove godine neće izlagati na Sajmu automobila u “Gradu svjetlosti”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                  Izvor: ProAuto