Novi ID.BUZZ i ID.BUZZ CARGO
SVJETSKA PREMIJERA
Volkswagen je sinoć svečano predstavio spiritualnog nasljednika kultnog kombija T1 "Bullija" koji se proizvodio od 1949. do 1967. godine.
Novi model s dužinom od 4,71 metara najveći je model temeljen na modularnoj platformi MEB za električne modele VW Grupe, s gotovo 1,94 metra visine.
Međuosovinski razmak od 2,98 metara znatno je duži od svih modela na MEB platformi (2,77 metara). U početku ID- Buzz dolazi samo sa zadnjim pogonom i snage 150 kW. Najveća brzina ograničena je na 145 km/h, a podatka o ubrzanju nema.
Tu je i iz ID.3 dobro poznata baterija od 77 kWh koja se može puniti istosmjernom strujom do 170 kW,
VW ID.Buzz je peterosjed, a uz standardna prednja sjedala straga je smještena klupa za troje putnika (koja se može preklopiti u omjeru 40:60) i kojoj se praktično prilazi kroz, na svakom boku smještena klizna vrata. Također, može se pomicati uzdužno za 15 centimetara.
Ovisno o položaju stražnjeg sjedala, prtljažnik može primiti do 1121 litara prtljage (utovaren do gornjeg ruba naslona). Ako preklopite stražnja sjedala, možete spremiti čak 2205 litara. Ravna površina za utovar može se postići opcionalnom policom.
Kasnije će uslijediti varijanta sa šest pojedinačnih sjedala u tri reda. Izvedba sa sedam sjedala s dužim međuosovinskim razmakom (ali iste duljine) također je planirana za 2023. godinu. Zasad u startu kupci imaju na izbor dvije standardne varijante - putničku verziju s pet sjedala i teretnu varijantu.
Komercijalna verzija ima tri sjedala sprijeda; iza njih se nalazi čvrsti zid, koji koji se po želji može opremiti prozorom ili otvorom za utovar.
U ovom slučaju utovarni prostor ima kapacitet od 3,9 kubika i nudi prostor za dvije euro palete. Nosivost iznosi 650 kg (uz dopuštenu ukupnu težinu od 3000 kg).
Teretna verzija pritom ima samo jedna klizna vrata na strani suvozača, a druga su dostupna uz doplatu.
Pogledom u unutrašnjost kokpit na prvi pogled izgleda slično modelima ID.3 i ID.4, ali nedostaje poznati okretni prekidač s desne strane zaslona s instrumentima: ručica "mjenjača" sada je bliže ruci vozača i nalazi se na stupu upravljača. Standardno: 10-inčni zasloni za instrumente i infotainment, a uz doplatu je dostupan središnji zaslon od 12 inča.
Zanimljivi tehnički dodaci su Car2X sustav za upozoravanje na praćenje vozila, automatska promjena trake na autocesti i automatizirano parkiranje.
Osnovna oprema zove se Soul, a moguće su razne varijante vanjskog izgleda s ukupno jedanaest boja, uključujući četiri dvobojne boje
Osim toga, ID. Buzz se standardno kotrlja na 18-inčnim naplacima - uključujući i gospodarsku verziju. U putničkoj verziji izgled se podiže na višu razinu naplatcima do 21 inča, no tada će se vjerojatno povećati i potrošnja energije. (jutarnji.hr)
Lansiranje modela na BiH tržište nije poznato, kao ni same cijene.