Volkswagen prikazao evropski facelift osme generacije Passata
Odbrojavanje je počelo: 30-milioniti Passat će sići sa proizvodnih traka ovog proljeća, te tako, poslije Golfa, postati najprodavaniji Volkswagenov automobil.Predprodaja osvježenog Passata osme generacije će početi u maju ove godine, dok je tržišni nstup planiran za avgust.Iako se ono što su u Volkswagenu uradili na Passatu naziva tek “osvježenje”, radi se o značajnim pomacima.
![Passat](https://www.nipex.ba/novosti/volkswagen-prikazao-evropski-facelift-osme-generacije-passata/@@poi.imageproxy/a6cb3a64132147409886bf89d70c9bcb/3d55db23-0b65-4e76-b54c-b613765da84a.jpeg/news)
Dizajnerske izmjene nisu značajne, ali su vidljive, jer su izmijenjeni prednji i stražnji branik, ali i svjetla. Malo više izmjena je u unutrašnjosti, jer je Passat dobio novi volan, stilski sličan kao na modelu T-Cross, uklonjen je analogni sat, koji je bio na centralnoj konzoli, repozicionirani su USB priključci, a tu je i indukcioni punjač za mobitel.
Najviše pažnje posvećeno je sistemima asistencije i sigurnosti, jer olakšavaju vožnju, podižu nivo sigurnosti za sve učesnike u saobraćaju, a vozač se manje zamara tokom vožnje.
Novost je sistem Travel Assist, koji dolazi pod okriljem naziva “IQ.Drive”, a podrazumijeva, između ostalog, autonomnu vožnju drugog nivoa (Level 2), koji omogućuje autonomnu vožnju na autoputu, pa čak i manevre pretjecanja i aktivan je do brzine od 210 km/h.
Novost je i “New Digital Cockpit”, koji je nov i u hardverskom i softverskom smislu, pa su digitani instrumenti unaprijeđeni u odnosu na prethodni “Active Info Display”. Svi pokazivači su kontrastniji i kvalitetniji, te nude razne mogućnosti konfigurisanja. Naravno, revidiran je i audiosistem, pa je na vrhu ponude danski Dynaudio sa 700 W.
Ponuda pogonskih agregata je zanimljiva. Svakako je najzanimljiviji model sa oznakom GTE, zapravo plug-in hibrid kojeg čine benzinski motor 1.4 TSI (115 kW/156 KS) i elektromotor snage 85 kW, koji prema navodima proizvođača daju “sistemsku” snagu od 160 kW/218 KS, ta omogućuju električnu autonomiju od 55 km (WLTP).
Ponudu benzinskih motora čine 1.5 TSI sa 110 kW/150 KS, 2.0 TSI sa 140 kW/190 KS i 200 kW/272 KS, dok dizelsku ponudu čine motori 2.0 TDI Evo sa 110 kW/150 KS, 2.0 TDI sa 140 kW/190 KS i sa 176 kW/240 KS. Svi motori zadovoljavaju emisioni standard Euro 6d-Temp.
Sa ovakvim izmjenama, u Volkswagenu mogu mirno pripremati devetu generaciju Passata.
![](@@poi.imageproxy/ab95a1692c2341dc856fff36c68db22e/a20ae51d-dde3-4641-92d5-0e138b758196.jpeg)
![](@@poi.imageproxy/82b1ec9158a14a3cadb3cadf1bb3ebdc/d4369fc5-0fe4-4e0e-97bd-85b850077f42.jpeg)
![](@@poi.imageproxy/66548c4f9fa34ba1acd9bf9625cda213/101f8046-65ab-402b-b839-caee6f6a7eca.jpeg)
Izvor: ProAuto