NOVOSTI IZ VOLKSWAGEN-A
04.03.2020

Volkswagen Touareg R – R može i u tišini

Volkswagen je potvrdio da će dosljedno nastaviti takozvanu “hibridnu kampanju” i u ovoj godini, pa će na sajmu automobila u Ženevi predstaviti “top-model” Touareg R i to u plug-in hibridnoj izvedbi.Hibridni pogon Touarega R sastoji se od benzinskog motora 3.0 TSI V6, radne zapremine 2.955 kubnih centimetara, sa 340 KS (250 kW), elektromotora snage 100 kW i Li-Ion baterije kapaciteta 14,1 kWh smještene u podnicu ispod prtljažnika. Snaga se prenosi preko 8-stepenog mjenjačaTiptronic i standardnog pogonskog sistema na sva četiri točka 4Motion.
Touareg

Zahvaljujući sistemskoj snazi od 462 KS i 700 Nm obrtnog momenta,Touareg R može povući prikolicu do ukupne mase od 3,5 tona, te voziti maksimalnom brzinom od 250 km/h.

Kad god je baterija napunjena, aktivan je “E-Mode”, što znači da će se Touareg R kretati “na struju”, bez buke i zagađenja, te tako moći dostići maksimalnu brzinu od 140 km/h. Vozač može intuitivno kontrolisati nivo napunjenosti baterije, a kada je aktivan navigacioni sistem, automatska kontrola baterija će prediktivno uzeti u obzir podatke o ruti i topografiji, te prilagoditi upotrebu baterije, te tako optimizirati električni doseg.

Touareg R će biti prvi plug-in hibridni automobil (SUV) opremljen (opcija) sistemom Trailer Assist (pomoć pri vožnji prikolice), a novost je i sistem Travel Assist, po prvi put aktivan do brzine od 250 km/h. Ovaj sistem, osim najveće brzine do sada, plod je novog razvoja na putu ka autonomnoj vožnji (IQ. Drive).

Touareg R, koji sadrži dizajnerski paket (eksterijer) Black Style, zajedno sa 20-inčnim alu-felgama (Braga) i unutrašnjim paketom R-Line (naprimjer sa kožom Vienna i prošivima Crystal Grey).

Touareg R će javno biti predstavljen na sajmu automobila u Ženevi, kada će Volkswagen objaviti više tehničkih podataka, a njegov tržišni plasman planiran je za drugu polovinu ove godine.

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                  Izvor: ProAuto