Volkswagen ubrzava električnu ofanzivu
Volkswagenova električna ofanziva teče po planu. Svjetskom premijerom novog potpuno električnog ID.3 i početkom proizvodnje u tvornici električnih vozila Zwickau, Volkswagen je već krenuo planiranim putem. U 2020. godini dominiraće uvođenje ID-a na tržište.
Prvi automobili ID.3, pojaviće se na evropskim cestama tokom ljeta, a u narednih nekoliko godina, Volkswagen namjerava postati svjetski lider na tržištu elektromobilnosti, u šta će uložiti oko 33 milijarde eura (za cijelu grupaciju) do 2024. godine, uključujući 11 milijardi eura, samo u Volkswagen. Prema posljednjim planovima, očekuje se da će strateški cilj od milion električnih automobila biti postignut krajem 2023. godine, dvije godine ranije nego što je ranije predviđeno. Volkswagen očekuje da će proizvesti 1,5 miliona električnih automobila do 2025. godine.“Naredna, 2020. godina, biće ključna godina za transformaciju Volkswagena. Tržišnim plasmanom ID.3 i drugih atraktivnih modela iz porodice ID. naša električna ofanziva postaće vidljiva i na cestama. Naš novi ukupni plan sa 1,5 miliona električnih automobila do 2025. godine, pokazuje da korisnici žele mobilnost prilagođenu klimatskim promjenama”, izjavio je Thomas Ulbrich, član uprave Volkswagena, odgovoran za elektromobilnost.
ID.3 je zasnovan na Volkswagenovoj modularnoj MEB plaformi i nudi doseg od 330 do 550 km (WLTP). Osnovna verzija modela koštaće manje od 30.000 eura. Volkswagen je ponudio i mogućnost narudžbe za ID.3. i do sada je prisiglo više od 37.000 rezervacija, uz uplatu depozita.
Proizvodnja ID.3 je već započela u tvornici Zvickau, koja je u tu svrhu, u potpunosti preuređena. Od 2021. godine oko 330.000 električnih vozila godišnje će napuštati tvornicu, pa će Zwickau biti najveća i najefikasnija tvornica električnih vozila u Evropi.
Vezano uz električnu ofanzivu, Volkswagen je poduzeo i niz strateških koraka, pa je osnovao novu podružnicu Elli (Electric life), sa kojom razvija infrastrukturu za punjenje, pa bi do 2025. godine trebao imati 36.000 stanica za punjenje.
Stvaranjem MEB platforme, Volkswagen otvara pristup i drugim proizvođačima, a Ford će biti jedan od prvih proizvođača koji će je koristiti i predviđa da će prodati više od 600.000 vozila u periodu od 6 godina.
Volkswagen je također postavio temelje za razvoj, testiranje i proizvodnju baterijskih ćelija. Tvornica baterijskih ćelija, kapaciteta 16 GWh (gigavat-sati) trebala bi biti završena u Salzgitteru 2020. godine, početak proizvodnje planiran je za kraj 2023. ili za početak 2024. godine, a Volkswagen je potpisao ugovor sa švedskim proizvođačem baterija Northvolt.
Tokom naredne godine Volkswagen će, nakon modela ID.3, nastaviti ofanzivu, te predstaviti prvi električni SUV, ID. Crozz, a proizvodnja ovog modela, osim u Zwickauu, trebala bi biti pokrenuta i u Kini, u tvornici Anting.