IZ VOLKSWAGENA OBJASNILI zašto novi Golf 8 GTI i dalje ima ručni mjenjač te zašto se za pogon brine čistokrvni benzinac bez pomoći elektro motora
Volkswagen je početkom marta predstavio novi Golf 8 GTI, verziju koju su mnogi automobilski entuzijasti s nestrpljenjem čekali. Nažalost, zbog situacije oko pandemije koronavirusa nismo ga imali prilike vidjeti uživo na salonu u Ženevi gdje je bila zakazana premijera, već samo putem digitalnih kanala.
![GTI](https://www.nipex.ba/novosti/iz-volkswagena-objasnili-zasto-novi-golf-8-gti-i-dalje-ima-rucni-mjenjac-te-zasto-se-za-pogon-brine-cistokrvni-benzinac-bez-pomoci-elektro-motora/@@poi.imageproxy/3f067164b8744900938b17fe12b85799/e8d1bad4-a180-4ca6-8daf-f1aedfff7cc4.jpeg/news)
U razgovoru za Autoblog, Klaus Bischoff šef dizajnerskog tima Volkswagena izjavio je kako postoje određena pravila kada se dizajnira novi GTI: "Postoje neke stvari koje možete, ali i neke koje ne možete raditi. Nakon što pogledati posljednjih 7 generacija Golfa GTI, imate dobru predodžbu o tome u kojem smjeru će ići vizualni razvoj 8-ice GTI".
Vizualno se model ističe posebnom crvenom lajsnom koja povezuje prednja IQ LED svjetla, a tu su i agresivnije dizajnirani odbojnici i pragovi. Što se tiče specifikacija, ispod poklopca se nalazi klasični 2,0-litreni TSI od 244 KS i 370 Nm okretnog momenta. Ručni 6-stupanjski mjenjač dolazi standardno dok je 7-stupanjski DSG mjenjač s dvije spojke opcija.
"Za GTI izvedbu vam ne treba dodatni moment koji bi se dobio s elektro motorom", izjavio je glasnogovornik marke za Autoblog te tako objasnio zašto je GTI zadržao "čistokrvnog" benzinca. S druge strane, tko želi dodatak struje može odabrati GTE izvedbu koja donosi istu snagu ali nešto više momenta ali i veću masu.
"U prosjeku, što je više KS ispod poklopca, to je manja potražnja za ručnim mjenjačem. Kod GTI verzije i dalje vidimo značajnu potražnju za ručnim mjenjačem i zbog toga on ostaje u ponudi", zaključili su iz Volkswagena.
Izvor: autoklub.hr / Autor: Fran Kurelac