NOVOSTI IZ VOLKSWAGEN-A
11.05.2020

IZ VOLKSWAGENA OBJASNILI zašto novi Golf 8 GTI i dalje ima ručni mjenjač te zašto se za pogon brine čistokrvni benzinac bez pomoći elektro motora

Volkswagen je početkom marta predstavio novi Golf 8 GTI, verziju koju su mnogi automobilski entuzijasti s nestrpljenjem čekali. Nažalost, zbog situacije oko pandemije koronavirusa nismo ga imali prilike vidjeti uživo na salonu u Ženevi gdje je bila zakazana premijera, već samo putem digitalnih kanala.
GTI

U razgovoru za Autoblog, Klaus Bischoff šef dizajnerskog tima Volkswagena izjavio je kako postoje određena pravila kada se dizajnira novi GTI: "Postoje neke stvari koje možete, ali i neke koje ne možete raditi. Nakon što pogledati posljednjih 7 generacija Golfa GTI, imate dobru predodžbu o tome u kojem smjeru će ići vizualni razvoj 8-ice GTI".

Vizualno se model ističe posebnom crvenom lajsnom koja povezuje prednja IQ LED svjetla, a tu su i agresivnije dizajnirani odbojnici i pragovi. Što se tiče specifikacija, ispod poklopca se nalazi klasični 2,0-litreni TSI od  244 KS i 370 Nm okretnog momenta. Ručni 6-stupanjski mjenjač dolazi standardno dok je 7-stupanjski DSG mjenjač s dvije spojke opcija.

"Za GTI izvedbu vam ne treba dodatni moment koji bi se dobio s elektro motorom", izjavio je glasnogovornik marke za Autoblog te tako objasnio zašto je GTI zadržao "čistokrvnog" benzinca. S druge strane, tko želi dodatak struje može odabrati GTE izvedbu koja donosi istu snagu ali nešto više momenta ali i veću masu.

"U prosjeku, što je više KS ispod poklopca, to je manja potražnja za ručnim mjenjačem. Kod GTI verzije i dalje vidimo značajnu potražnju za ručnim mjenjačem i zbog toga on ostaje u ponudi", zaključili su iz Volkswagena.

 

Izvor: autoklub.hr / Autor: Fran Kurelac