NIPEX Novosti

Tražite li automobil iz snova? Onda ste kod nas na pravom mjestu. Osigurajte si novo vozilo koje je odmah dostupno ili konfigurirajte svoj željeni model prema svojim željama.

  1. Novosti
  2. Novi ID.4 GTX
03.05.2021
NOVOSTI IZ VOLKSWAGEN-A

Novi ID.4 GTX

Volkswagen širi obitelj ID. vozila sportskom proizvodnom markom GTX.

GTX
  • ID.4 GTX(1) dovodi dvostruki motor i pogon na sve kotače u obitelj ID. vozila
  • Ofenziva elektrifikacije: marka Volkswagen namjerava do 2030. godine povećati prodaju potpuno električnih vozila u Europi na razinu od 70 %

 
Marka Volkswagen predstavila je u okviru digitalne svjetske premijere u hangaru bivše zračne luke Tempelhof u Berlinu svoj prvi potpuno električni model s vrhunskim performansama: ID.4 GTX. Nova marka proizvoda unosi novi, inteligentni sportski karakter u svijet električne mobilnosti. ID.4 GTX je kao prvi model koji se temelji na modularnoj električnoj platformi (MEB) opremljen dvostrukim motorom i pogonom na sve kotače, a k tomu oduševljava kvalitetnim elementima dizajna.

ID.4 GTX

"Vožnja na električni pogon jednostavno je zabavna - a uz model ID.4 GTX dodatno povećavamo razinu sportskog karaktera i dinamike", rekao je Ralf Brandstätter, generalni direktor marke Volkswagen. "Do sada najemocionalniji član obitelji ID. vozila pokazuje da se električna mobilnost i vrhunske sportske performanse međusobno ne isključuju."

Model ID.4 GTX ima po jedan e-motor na stražnjoj i prednjoj osovini. Oni zajedno imaju najveću snagu električnog pogona od 220 kW (299 KS)* i zajedno mogu funkcionirati kao pogon na sve kotače - što je premijera u obitelji ID. vozila. Inscenacija svjetske premijere u hangaru bivše zračne luke Tempelhof pokazala je što sve taj inteligentno upravljani pogon na sve kotače može: ID.4 GTX bez ikakvih se poteškoća uspeo na rampu s nagibom od 37,5 %. Zahvaljujući dvostrukom motoru i pogonu na sve kotače vrhunski model serije vozila ID.4 k tomu ubrzava za 3,2 sekunde iz mirovanja do brzine od 60 km/h, a za svega 6,2 sekunde do 100 km/h. Elektronički ograničena najveća brzina iznosi 180 km/h.

"Puni okretni moment električnih pogona odmah je dostupan, a izvrsno ponašanje vozila u vožnji osjeti se u svakom zavoju", rekao je Thomas Ulbrich, rukovoditelj odjela za tehnički razvoj. "Također, inovativni koncept rada i sigurnosti jednako je inteligentan kao i pogonski sustav! Vozač će primjerice dobiti potporu jedinstvenog Augmented Reality Head-up zaslona te opsežnih sustava potpora."

ID4 GTX_2

Dizajn modela ID.4 GTX naglašava njegov posebni karakter, kombinaciju užitka tijekom vožnje i robusnog izgleda. Poznata svjetlosna traka kombinirana je s markantnim i dinamičnim elementima - među kojima se posebno ističu tri saćasta elementa koja čine svjetla za dnevnu vožnju i koja posreduju sportski karakter i kada je vozilo u stanju mirovanja, pri čemu istovremeno uspostavljaju vezu s modelom Golf GTI (2). Magnet za poglede u stražnjem dijelu vozila su, uz novooblikovani branik, 3D LED stražnja svjetla te njihova stop svjetla koja su izvedena u obliku slova "X".

Boja vozila dominantnija je nego kod modela sa stražnjim pogonom. Krov i stražnji spojler izvedeni su u crnoj boji, dok je letvica okvira krova izvedena u antracit boji visokog sjaja. Unutrašnjost se također odlikuje novim konceptom boja. Gornje područje instrumentne ploče i umetci od umjetne kože u vratima izvedeni su u tamnoplavoj nijansi "X-Blue" koja je simbol za održivost. Crveni kontrastni šavovi - klasičan simbol za sportski karakter i snagu - postavljaju posebne akcente u vratima i na sjedalima. Logotip GTX nalazi se na kolu upravljača, letvicama u pragovima i - u perforiranoj izvedbi - u gornjem području naslona prednjih sjedala.

Nova proizvodna marka GTX daje novi vjetar u leđa obitelji ID. vozila, a time i strategiji poduzeća ACCELERATE. Volkswagen na temelju nje želi postati najpoželjnijom markom kada je riječ o održivoj mobilnosti. Cilj je do 2030. godine povećati udio potpuno električnih vozila u prodaji diljem Europe na 70 %. Marka Volkswagen do 2050. godine želi postati klimatski neutralna.

Do 2025. godine uložit će oko 16 milijardi eura u područja e-mobilnosti, hibridizacije i digitalizacije.

Model ID.4GTX bit će uveden na europska tržišta tijekom ljeta 2021. godine. U BiH ga očekujemo do kraja godine, kad će biti poznata i cijena za BiH tržište.

1. ID.4 GTX - potrošnja struje u kWh/100 km (NEFZ): 19,1 - 18,1 (kombinirana); emisije CO2 u g/km: 0; klasa učinkovitosti: A+.
2. Golf GTI (180 kW / 245 KS) - potrošnja goriva u l/100 km (NEFZ): u naseljenim mjestima 9,0 - 8,6 / izvan naseljenih mjesta 5,6 - 5,3 / kombinirana 6,9 - 6,5; emisije CO2 u g/km: kombinirane 157 - 149; klasa učinkovitosti: D - C

*Najveća snaga električnog pogona od 220 kW: najveća snaga koja je utvrđena u skladu s UN-GTR.21 (UN-ovi globalni tehnički pravilnici), a koja se može iskorištavati najviše 30 sekundi.

Snaga koja je na raspolaganju u individualnoj situaciji u vožnji ovisi o varijabilnim čimbenicima kao što su vanjska temperatura, razina temperature, napunjenosti i kondicioniranja ili fizička starost visokonaponske baterije. Raspoloživost najveće snage prvenstveno iziskuje temperaturu visokonaponske baterije u rasponu između 23 i 50 °C te razinu napunjenosti baterije > 88 %. Odstupanja, osobito od prethodno navedenih parametara, mogu dovesti do smanjenja snage pa sve do neraspoloživosti najveće snage.

Na temperaturu baterije u određenom se opsegu može utjecati putem funkcije klimatiziranja vozila u mirovanju, a stanje napunjenosti može se između ostaloga namjestiti u vozilu. Snaga koja je u određenom trenutku na raspolaganju prikazuje se u pokazivaču raspoložive snage električnog pogona vozila.

Kako bi se što bolje održavao iskoristivi kapacitet visokonaponske baterije, preporučuje se namjestiti ciljnu razinu punjenja od 80 % za svakodnevno korištenje (što se primjerice može promijeniti na 100 % prije vožnje dugim dionicama).

Prijava Na newsletter

Sa našim newsletterom redovito ćete primati informacije o nama ka i izbor ekskluzivne ponude vozila!

Uneseni podaci nisu važeći. Molimo pokušajte ponovo.

Molimo odaberite oslovljavanje

Nažalost, došlo je do problema sa registracijom biltena. Pokušajte ponovo kasnije.

checkbox_default

Zahvaljujemo!

Upravo ste se registrovali za naš bilten.

Odmah ćete dobiti e-mail sa linkom za potvrdu. Potvrdite ovaj link da biste završili registraciju