NIPEX Novosti

Tražite li automobil iz snova? Onda ste kod nas na pravom mjestu. Osigurajte si novo vozilo koje je odmah dostupno ili konfigurirajte svoj željeni model prema svojim željama.

  1. Novosti
  2. Volkswagen predstavio električni crossover ID.4 s dosegom od 520 km
24.09.2020
NOVOSTI IZ VOLKSWAGEN-A

Volkswagen predstavio električni crossover ID.4 s dosegom od 520 km

Volkswagen ID.4 prekretnica je za marku, a prodavat će se na svim kontinentima. Cijena u Njemačkoj od 49.900 eura

ID.4_1

Ako se za električni ID.3 može reći da je za Volkswagen značio probijanje leda na tržištu električnih automobila i pionira marke nove električne mobilnosti, s danas predstavljenim ID.4-om započinje prava globalna ofenziva. VW ID.4 broj je veći model i pozicionira se u segmentu koji ima najveći rast na svijetu  - to su SUV i crossover modeli kompaktne veličine. VW ID.4 proizvodit će se zacijeli svijet, za sve kontinente s početnom cijenom od 49.950 eura( koliko stoji u Njemačkoj).

Novi ID.4 u potpunosti iskorištava prednosti fleksibilne MEB platforme, međuosovinski razmak iznosi 2,8 metara na ukupnoj dužini od nešto manje od 4,6 metara. Pritom širina iznosi 1,85 m i visina 1,61 metara.
Premda kutijast, vanjski je izgled vrlo jednostavan i fluidan i odmah je jasno kako unutra raspolaže s puno prostora.
Prva varijanta snage pogona započinje, kao što se i očekivalo, s najsnažnijim pogonskim sklopom od ID.3 modela, a riječ je o elektromotoru od 150 kW (204 KS) i 310 Nm okretnog momenta koji pokreće baterija od 77 kWh, dok se snažniji pogon očekuje već dogodine s dva elektromotora i pogonom na sve kotače.

Baterija se sastoji od 12 modula od po 24 ćelije, ukupne je mase nešto manje od 500 kg i hlađena je vodom s jamstvom od 8 godina ili 160.000 km za 70 posto svog kapaciteta. Doseg s jednim punjenjem osigurava vožnju od 520 km za što u VW-u kažu kao je realan, a ne teoretski.
Punjač koji podržava izvore istosmjerne struje snage do 125 kW, za oko pola sata pohranit će dovoljno energije za 320 km vožnje. Naravno to traje duže na sustavu kućnog punjenja i raznim modelima zidnih kutija od 11 kW.
U kabini vozača dočekuje čist i jednostavan kokpit potpuno lišen "fizičkih" prekidača, a sve se kontrolira putem dodirnog zaslona od 10 do 12 inča.

Sustav koristi dva računala odvojena od onih koja upravljaju motorom i kočnicama, a ima i napredne glasovne naredbe za navigaciju i zvuk sposobne za razumijevanje čak i neformalnog jezika.
Sustav se ažurira na daljinu putem mrežnih veza, instalirajući nove datoteke i programe kada je automobil isključen.
Dostupne su, naravno, i usluge povezivanja We Connect Start koje automobil povezuju s pametnim telefonom vlasnika putem posebnih aplikacija koje omogućuju daljinsko nadgledanje automobila i razmjenu podataka poput podataka o prometnim tokovima i indikaciji punionica. u stvarnom vremenu.

Za sada je dostupna samo jedna varijanta pogona odmah u ponudi s dva specifična ograničena izdanja koja se nazivaju 1st i 1st Max, u "nakladi" od po 27.000 primjeraka sada u fazi lansiranja, nakon čega će se proizvodnja nastaviti s unaprijed konfiguriranim specifikacijama opreme  u paketima složenim prema najtraženijim kombinacijama kako bi tvornica radila učinkovitije i brže.

Model ID.4 u varijanti "1st" u Njemačkoj stoji 49.950 eura,a dolazi na specifičnim naplacima od 20 cola, vanjskim Style Packom, zatamnjenim stražnjim staklima, unutarnjim osvjetljenjem u 30 boja, čeličnim papučicama, kamerom za vožnju unatrag i klima uređajem u kompletu s dvozonskim sustavom Climatronic, grijanim vjetrobranskim staklom, prednjih sjedalima i upravljačem. Navigator Discover Pro i četiri USB utičnice također su standard uz sigurnosni paket koji uključuje prednju asistenciju aktivne kontrole ACC, stop & go te održavanje vozila u voznoj traci Lane Assist.

Druga "1st Max" oprema nudi se u Njemačkoj za 59.950 eura, a serijski dolazi još i s panoramskim krovom, LED svjetlima Matrix i 3D LED stražnjim svjetlima, alu naplacima od 21 cola i DCC podesivim ovjesom. Poklopcem prtljažnik se zatvara i otvara putem elektrike, baš kao i sjedala, a tu je i 3-zonski Climatronic, 12-inčni središnji zaslon, Head-Up zaslon s proširenom stvarnošću i drugi uređaji za aktivnu sigurnost poput Travel Assist, Side Assist i Emergency Assist...

 

Izvor: jutarnji.hr/autoklub

Prijava Na newsletter

Sa našim newsletterom redovito ćete primati informacije o nama ka i izbor ekskluzivne ponude vozila!

Uneseni podaci nisu važeći. Molimo pokušajte ponovo.

Molimo odaberite oslovljavanje

Nažalost, došlo je do problema sa registracijom biltena. Pokušajte ponovo kasnije.

checkbox_default

Zahvaljujemo!

Upravo ste se registrovali za naš bilten.

Odmah ćete dobiti e-mail sa linkom za potvrdu. Potvrdite ovaj link da biste završili registraciju